تقریبا هیچ کدام از آنها به اصطلاح «ارزان» نیست و بیشتر متعلق بهطبقه متوسط رو به بالای جامعه است تا قشر متوسط و ضعیف.
[1395/05/25 13:00]
با افزایش یافتن احتمال تولید خودروی ارزان قیمت رنو در ایران زنگ خطر برای سایپا به صدا در آمده است.
هماکنون بازار خودروهای با قیمت کمتر از ۳۰ و ۲۵ میلیون تومان در اختیار سایپا است. این شرکت دو خودروی پر تیراژ پراید و تیبا را در این بازه قیمتی تولید و عرضه میکند. این وضعیت در حالی است که بخش قابل توجهی از مصرفکنندگان ایرانی قدرت خرید پایینی داشته و مشتری خودروهای با قیمت کمتر از ۳۰ و ۲۵ میلیون تومان هستند.
[1395/07/17 16:00]
اگر برنامه منسجمی برای ارتقای صنعت خودرو وجود داشت، بالا نگاه داشتن تعرفه واردات خودرو منطقی بود اما متاسفانه چنین برنامهای وجود ندارد.
وی با بیان اینکه باید شرایط برای رقابتی شدن بازار خودرو به ویژه در حوزه خودروهای ارزان قیمت فراهم شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثریت مصرفکنندگان انتخابی جز خرید خودروهای داخلی ندارند.
[1394/11/24 12:00]
خودروسازان بزرگ داخلی به دنبال تولید خودروهای جدید با قیمت پایین و در تیراژ بالا هستند.
رشد سه برابری نرخ ارز و همچنین افزایش قیمت تمام شده و فروش خودروهای داخلی میزان فروش این محصولات در کشور را کاهش داده است.
[1392/12/07 10:30]
امکان واردات خودروهای ارزان قیمت خارجی با قیمت فروش 20 میلیون تومان در بازار ایران وجود دارد.
شرکتهای واردکننده خودرو تنها به سود خود میاندیشند بنابراین اقدام به واردات خودروهای ارزان قیمت که قدرت مانور چندانی برای افزایش قیمت آنها ندارند، نمیکنند.
[1394/12/08 9:00]